- Pisz przede wszystkim opowiadania. Jeżeli chcesz coś ogłosić, lepiej zgłoś to administracji bloga, wtedy zostanie do zamieszone w odpowiednim miejscu. Nie zaśmiecaj bloga postami informacyjnymi bez zgody.
- Staraj się dodawać post przynajmniej raz na jakiś czas, jednak też nie za często.
- Nie zmieniaj formatu czcionki czy koloru, bo psuje to szyk bloga.
- Wszelkie obiekcje należy zgłaszać administracji.
REGULAMIN CHATA
- Jesteś tam dla ludzi, a nie oni dla Ciebie. Jeżeli inni uważają, że zachowujesz się źle - popraw się.
- Przeklinanie jak najbardziej dozwolone, ale tylko grając postacią lub w offtopie, jeśli tylko nikogo nie krzywdzi.
- Offtop pisany w nawiasach, dowolnych.
- Do każdej wypowiedzi postaci dodaj także opis czynności, jakie wykonuje.
- Dostosuj się do kolejności pisania, jeśli taka obowiązuje.
- Zachowanie Twojej postaci musi trzymać normy, które nie będą drażnić wszystkich dookoła.
- Walki są zupełnie dozwolone, lecz nie wolno zabić czyjejś postaci bez bardzo istotnego powodu i bez zgody autora tej postaci. To samo tyczy się poważnej krzywdy i okaleczeń. Drobne rany są jak najbardziej wybaczalne i dozwolone w walce.
- Walki odbywają się po zgodzie wszystkich mających walczyć stron.
- Warto, by walki były obserwowane przez sędziego.
- Akcję może rozkręcić każda postać, byle proporcjonalnie poważną względem fabuły.
TWORZENIE POSTACI
- Twoja postać musi mieć wyraźne tło historyczne, najlepiej bez tajemnic dotyczących pochodzenia i rodziny. Dzięki temu stworzymy realny świat i równe sobie, ludzkie postacie.
- Postać może posługiwać się dowolną bronią i dowolnym typem magii, lecz wszystko musi mieć swoje granice. Najlepiej ograniczyć się do jednej wyćwiczonej umiejętności, np. władania mieczem. Zasady umiejętności magicznych przedstawione są niżej.
- Magia jest bardzo obszerna, podobnie jak np. szermierka. Ale tak jak w szermierce mamy do czynienia z różnymi ostrzami, którymi inaczej się włada, tak i magia ma swoje dziedziny i nie można być mistrzem we wszystkich.
- Twoja postać może używać każdego rodzaju magii. Jednak korzystając z magii leczniczej warto by było, abyś nie był wtedy utalentowany (lub w ogóle nie używał) magii bojowej. Nie można także przesadzać. Ożywianie martwych, powodowanie trzęsień ziemi, czy ogromnych fal na morzu jest wielką przesadą i nie tłumaczą jej żadne okoliczności.
- Każdy czar ma swój koszt i jest to koszt nieproporcjonalnie większy od użytego czaru.
- Staraj się, aby Twoja postać się nie wyróżniała w sposób nieludzki. Niech ma cechy na tyle ludzkie, jak to tylko możliwe. Nie stosuj zabiegów jak dodanie skrzydeł czy ogona swojej postaci.
- Jeśli nie masz odpowiedniego obrazka, aby pokazać swoją postać to użyj opisu. Jest on dużo milej widziany, niż obrazek. Ponadto obrazek może być tylko dodatkiem do opisu, nie musi się z nim w pełni zgadzać (np. odnośnie koloru oczu, który na grafice różni się od opisu. Opis autora postaci jest zawsze ważniejszy)
- Pamiętaj, że Twoja postać to najemnik. Nie może nie potrafić walczyć lub nie potrafić przydać się bractwu. Postacie bezużyteczne będą wyrzucane z gildii.
- Imię i nazwisko.
- Wiek i data urodzenia.
- Opis wyglądu:
- Wygląd twarzy.
- Postura.
- Wzrost.
- Waga.
- Kolor włosów.
- Kolor oczu.
- Cechy szczególne (np. blizny)
- Obraz (z legalnej galerii)
- Opis zdolności, podzielony na:
- Zdolności bojowe (sposób walki)
- Zdolności magiczne (sposób korzystania z magii)
- Zdolności ogólne (np. kowalstwo czy kuśnierstwo)
- Historia z wyraźnym tłem fabularnym.
- Charakter postaci.
- Uwagi i ciekawostki.
- Ekwipunek i rynsztunek.
Podkreślone pozycje są wymagane w karcie postaci!
REGULAMIN MOŻE ULEGAĆ ZMIANOM, PO KAŻDEJ TAKOWEJ POJAWI SIĘ O TYM INFORMACJA Z DATĄ JEJ POWSTANIA PONIŻEJ.
Ilustracja: mattiarib
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz