Informacje:

Wybaczcie, że jestem trochę nieobecny. Życie... ~ Armand

Chwilowo staram się ogarniać bloga, w jakichś mało skomplikowanych sprawach, także przepraszam za opóźnienia! Jeśli ktoś zauważy coś do poprawki to proszę mi to zgłosić, w granicach moich umiejętności będę próbować coś z tym robić. ~ Alicja

~ ~ ~ ~ ~ ~

sobota, 11 kwietnia 2015

Nah.


No więc tak. Czy ktoś tutaj jest? Alicja?
Ktokolwiek?

Powiem tak, dołączyłam do tego bloga bo widziałam w nim coś.. coś dobrego, potencjał? I się nie zawiodłam, bo blog na prawdę był świetny BYŁ, bo administracja postanowiła sobie wszystko olać i zniknąć nie pozostawiając za sobą śladu.

Już trochę bardziej honorowe byłoby, gdyby po prostu pojawiła się jakaś notka świadcząca o zamknięciu gry/zawieszeniu.. Eh. Ale jak widzę nawet na to nie zasługujemy, my, autorzy i gracze.

Może i nie jestem jakąś weteranką na tym blogu, ale powiem szczerze, że bawiłam się dobrze. I na prawdę liczę na to, że ktoś się pojawi i że ktoś będzie chciał wetchnąć życie w stare Bractwo.

Czy ktoś tutaj zagląda? Czy ktoś to czyta? Nie wiem po co, nie wiem w jakim celu, ale macie moje gg: 53168483 może ktoś ma sentyment do tego bloga równy mojemu i będzie chciał coś zdziałać.


EH

/ Getsu Hastur

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że nie jesteśmy same.
    53647781 - kontakt do mnie.
    ~Illusione

    OdpowiedzUsuń